Напоследък виждам, че стана доста популярно, да се правят статии от сорта на “5 неща, които …”. Най-често срещаните от тях са “5 неща, които не знаете за мен”. Намирам ги за доста интересни, тъй като като човек, който следва доста блогове, смея да кажа, че повечето са ограничени до едно определено съдържание и неособено много от тях разкриват повече от това за живота си и за себе си.
В една такава статия имаш възможността да научиш малко повече за човека, който стои зад определения блог и да надникнеш една идея повече в ежедневието му.

Винаги съм следял трендовете и съм успявал малко или много да се закача за тези, които съм намирал за смислени и интересни. И за да не остана по-назад от останалите колеги от блоговото пространство, ето ги и моите пет неща, които повечето хора не знаят за мен:

1. Ще започна с музиката.
Повечето хора, когато се запознаят с мен, никога не си ме представят, че мога да бъда вокал в хардкор банда. На повечето им изглеждам като рапър, може би заради стила ми на обличане или заради това, че пускам именно такава музика. Но е факт – аз съм вокалист на хардкор метъл групата Last Remains. И ако не вярвате, ето доказателство:

2. Обожавам кецове.
Това ми е една от най-големите мании и слабости. Не бих се описал дори и за миг като sneakerhead, но със сигурност съм от хората, които следят какво ново излиза и се вълнувам при всеки як релийз, дали ще стигне до България и дали изобщо ще мога да си го купя. Дори и за Adidas Yeezy Boost 350 се пускам на томболата всеки път, въпреки че не са ми от най-любимите модели.
Уважавам културата и историята, затова много често залагам на класически модели като Nike Air Force 1, Adidas Superstar и други. Но това е повод за друга статия тук.

image_01

3. Аз съм изключително подреден и прибран, което на моменти граничи с лудост.
У дома всичко си има място и полудявам, когато не е където трябва. Благодарение на “дизайнерския” ми поглед понякога до толкова се вманиячавам, че искам всичко да е подравнено по линия, като например Sneaker Freaker списанията ми.

image_02

Марина ми казва, че съм луд, но аз харесвам всичко да ми подредено, прибрано и минималистично. Вдъхновен съм много от скандинавския интериорен дизайн, където в повечето случаи дори книгите са подредени не само по височина, но и по цвят.

4. Когато харесам нещо много, си го купувам във всичките му разцветки и по няколко бройки.
Също както Алис беше споменала в нейния пост, че харесва бели тениски и има тонова от тях, аз съм така с черните. От някои модели дори имам по повече от една. През зимата бях полудял по side-zip панталоните на H&M, които са копие на тези на Fear Of God. Бяха излезли в 3 различни разцветки и не мисля, че е нужно да споменавам, че ги имам всичките, хаха.

image_03

image_04

5. Една от големите ми мечти е да имам голям хол с обособен кът за музика, където да имам два грамофона, един миксер и минимум 2 шкафа от ИКЕА, пълни с плочи на любимите ми изпълнители. Нещо като това:

image_06

image_05

За съжаление към момента имам само един шкаф и една плоча на Expectations, която ми е супер специален подарък от Жоро.

Та, това е. Оставям ви вие да прецените, дали всичко това е било толкова интересно, колкото ми беше на мене вълнуващо да го напиша.

Skramz out.

2 thoughts on “5 неща, които не знаете за мен

Leave a Reply

