След неочаквано успешната ми “интродукция” в света на блогърството и миналото известно количество време от тогава насам, мисля че е време да премина към по-сериозно писане и публикуване. Затова реших да започна с нещо, което се надявам да остане като рубрика вбъдеще, която да следите с поне малка доза интерес. Това е Pinterest петък.

Защо Pinterest?
Обичам да се считам за добре запознат със социалните мрежи и фунцкионалността им, както и за какъв тип съдържание най-често се използват. Pinterest, също както Tumblr преди няколко години, дава една доста силна доза вдъхновение на всеки, който влиза там. Аз лично черпя идеи от Pinterest, най-често свързани с мода, аутфити, интериорен дизайн и храна. Имам два любими board-a и това са Outfit Ideas, който е пълен с outfitgrid-ове, които са ми направили впечатление и бих пробвал някой ден, а другият е Street Style, който включва фотографии (най-често от Instagram) на различни популярни и не толкова популярни личности и аутфитите им, които са ми допаднали.

Днес ще споделя с вас 5 street style поста от Pinterest и най-вече защо толкова много ми харесват. Here we go.

Untitled-2

Започвам с нещо по-изчистено и подходящо за всеки ден. Обичам комбинацията от черна блуза с качулка и бяла тениска. В голяма степен изборът ми на дрехи се крепи на няколко въпроса – дали ще стои добре с бяла тениска отдолу; достатъчно изчистено и минималистично ли е за моя вкус; с кои обувки ще стои най-добре? Мисля, че всички се борим с тези демони доста често. Колкото по-изчистено и колкото по-универсално е, толкова повече си заслужава.

Untitled-3

Бомберът. Или по-скоро цветът му. Това прави този аутфит толкова уникален, а не Yeezy-тата, по които така или иначе всички са луднали. Бордото винаги ми е бил доста симпатичен цвят. Именно затова си взех преди време кадифена блуза с качулка от любимите ми H&M в същия цвят. Велика е и обожавам да я нося.

Друго, което може би ще ви направи впечатление, е че харесвам лейъринг. Марина постоянно ми се кара, че си обличам по две тениски, но това е нещо, което правя много преди дори да стане актуално. Друго си е под черната тениска да се подава една по-дълга бяла. Ха-ха.

Untitled-4

Обожавам Rick Owens. Един от малкото дизайнери, които няма как да разочароват. Ако бях слаб и богат, най-вероятно щях да бъда облечен целия отгоре до долу в Rick. Шортите му с дълбоко дъно са ми фаворит от няколко години насам.

Untitled-5

Тук за мен лично акцент отново са панталоните. Те са на Atelier LPM, които май не са популярни тук изобщо. Харесва ми това, че самите панталони имат велкро на крачолите и ширината им може да се регулира. Перфектно, ако също като мен не обичате панталоните ви да покриват целите ви обувки. Бих добавил акцент и върху Air Force-a – една от най-великите обувки някога в света.

И за финал нещо отново в черно, но по-casual.

Untitled-6

Не винаги всичко трябва да е виснало или широко. Достатъчно е да е в черно и всичко е наред.

Благодаря на всички, които стигнаха до финала на този отново леко въведителен пост. Следва да пиша за нещо наистина интересно, но повече по тази тема през уикенда.

Прекрасен петък на всички.

Leave a Reply

