Привет на всички, които четат този пост!

Както знаете, в началото на всеки нов блог притежателят му прави кратка интродукция за себе си, с какво се занимава и какви интереси има. И аз, за да не остана по-назад и да се почувствам като истински блогър, ще направя същото. Накратко.

Кой съм аз?

Untitled-1

Казвам се Александър, но повечето хора ме познават под прякора ми – Screamoe. Той идва от далечните години, когато MySpace беше модерен, а Facebook беше само бегъл мираж в обширното интернет пространство. По това време слушах много screamo – сърцераздирателен пост-хардкор стил в музиката, който обожавам и до днес. Кръстих се така и то просто си остана. Skramz е другото име на същия този стил и именно затова блогът ми се казва така. Исках просто да не е поредното “Screamoe” нещо. Родом съм от Русе, но от 2013-та година живея в София. По образование съм инженер-дизайнер.

Обвързан или не?
Имам щастието да имам най-прекрасния човек до себе си. Марина е онази татуирана, висока мацка, чийто Instagram профил е пълен с гримове, специални ефекти и селфита. Историята ни е прекалено дълга за писане, но ви уверявам, че е достойна за един роман. Накратко – Марина е върхът.

Untitled-2

С какво се заминавам?
В момента работя като Community и Social Media Manager в PR екипа на Ogilvy Sofia. Работя за един от най-популярните брандове в България, а именно – ИКЕА. Аз съм човекът зад социалните мрежи на шведския мебелен гигант и с ръка на сърцето мога да кажа, че това е работа-мечта в екип, отворен към всякакви новости, които социалните мрежи могат да предложат.

Untitled-3

Отделно от нормалната ми работа от понеделник до петък, се занимавам с музика в две направления – музикален селектор и вокалист в хардкор бандата Last Remains. Не обичам да ме определят като DJ. Обичам просто да пускам музиката, която харесвам и да карам хората да се забавляват. Що се отнася до бандата, мога да кажа, че съм благословен да правя музиката, която обичам, при това с най-правилните хора.

Интересите ми?
Като човек с разнообразни интереси, обичам да се занимавам с много и различни неща. Всичко ми доскучава и омръзва прекалено бързо и поради тази причина имам много хобита, които ме поддържат винаги вдъхновен.
Както споменах малко по-нагоре, занимавам се с музика и това ми е най-голямото хоби. Винаги съм смятал, че тя е неизменна част от живота ми и от това, което съм като човек. Без музиката най-вероятно щях да съм никой.

Untitled-4

Другата ми огромна страст е модата и по-точно уличната – всичко от шапката, която нося, до обувките, които обувам и цялата стрийт култура, която се крие зад нея. Дългогодишната ми работа в ключови магазини за този тип мода в България ме накара да вярвам и да я обичам безкрайно.
Освен музиката и модата, които вървят ръка за ръка, имам огромен афинитет към изкуството и дизайна. За съжаление прекратих дизайнерската си “кариера” прекалено бързо, но това далеч не ме спира да се вдъхновявам и oценявам творенията, които виждам ежедневно.

Още нещо?
Не. Това е. Исках да съм кратък и да оставя малко мистерия около себе си, която се надявам да ви накара да следите нещата, които публикувам тук и в социалните мрежи.

3 thoughts on “Интродукция

  1. Готино блогче. Харесва ми колко стегнато и подробно пишеш. Очаквам още статии 🙂 Работата ти звучи интересна. Аз също съм работила в Огилви в ранните си студентски години, но бях просто промоутър. Би ми било интересно да прочета с какво точно се занимава един community and social media manager.

    Поздрави

    Like

    1. Здравей, Виктория! Благодаря ти за милите думи, радвам се, че скромния ми блог ти харесва. Тепърва предстоят повече публикации, но не мога да кажа със сигурност колко от тях ще са насочени в сферата ми на работа. Поздрави!

      Like

Leave a Reply

